• Wanago | צרפת למשפחות בפסח
צרפת למשפחות בפסח

צרפת למשפחות פסח

פסח התקרב בצעדי ענק, הזדמנות לחופשה משפחתית עמדה בפתח. כמה הודעות בקבוצה בוואטספ המשפחתי הוביל לעובדה אחת ברורה - חופשה בחו"ל? ברור שכולם בעניין!

הרי מזמן לא נסענו ממש כולם ביחד, אחותי הייתה בצבא, אחי היה עסוק בעבודה חדשה ואחותי הייתה שקועה בלימודים, כיתה ו' זה לא צחוק. אבל פסח זו הזדמנות נהדרת, ואחרי סקירה קצרה של "איפה היינו כבר באירופה" היעד נקבע, צרפת.

מיהרנו לרכוש כרטיס טיסה ובלי לשים לב, תוך כדי איבוד הספירה של הימים לחופש, כבר היינו באוטו ששכרנו בדרכנו ליעד הראשון בצרפת - הפירנאים. הפירנאים הוא רכס הרים המשתרע לאורך של 450 ק"מ ועל שטח של שלוש מדינות - צרפת כמובן, ספרד ואנדורה. בתור משפחה שאוהבת לטייל מאוד התעניינו במחנאות, התברר כי מרבית אזורי הקמפינג נפתחים רק מאוחר יותר לקראת הקיץ, אז בחרנו באירוח כפרי ייחודי לאזור ונהנינו מאוד. יצאנו למסלול סובב שמורת אייגואסטורטס וזכינו לראות את הנוף משתנה מולנו - הרים וגבעות לצד עמקים ואגמים. ההורים נהנו מהשלווה והנחת שהנוף משרה, והילדים נהנינו מהטבע וכמובן שדאגנו לתמונות למזכרת.

לחופשת טבע ונופים בלתי נשכחים בצרפת לחצו כאן >>

המשכנו לעבר פרובאנס, כשהאדרנלין לא מפסיק לזרום ביושבי הספסל האחורי. במחקר קטן שעשינו גילינו שמלבד הנופים עוצרי הנשימה, האוכל הטוב והכפרים הציוריים שיש לפרובאנס להציע, אותנו בעיקר עניינו פארקי השעשועים! בפרובאנס יש רבים מהם, מותאמים למגוון גילאים, בתור אוהבי רכבות הרים לא יכולנו לוותר על פארק "וואליבי" של רשת הפארקים הנושאת את אותו השם לה עוד שני פארקים ברחבי צרפת.

התחנה הבאה הייתה חבל דורדון. בדורדון אטרקציות רבות, לאו דווקא לזוגות אוהבים ובהחלט מתאים למשפחות. המשפחה שלנו מגוונת, יש אחות קטנה, יש את אותי ואת אחותי "הסנדביץ'" ויש אח גדול, עם זאת מצאנו פעילויות שמתאימות לכולם. ביקרנו בטירות, ארמונות ובגנים יפהפיים, נסענו לעיירות ציוריות מימי הביניים וחווינו את החיים באותה תקופה באמצעות מוזיאונים, ישנן מערות נסתרות, פארקי שעשועים וגן חיות לקטנטנים. אבל האטרקציה שהכי הלהיבה אותי ללא ספק הייתה נסיעה בכדור פורח, מדהים! בנוסף הופתענו לגלות שבאזור אטרקציות נוספות רבות כמו ספורט מים, מרכזי קניות ופעילויות לכל הגילאים, יכולנו להישאר כאן כל החופשה!

צרפת למשפחות פסח

בעמק הלואר צפינו במצודות עתיקות וטירות המאפיינות את האזור, ובביקור בפארק Puy du Fou- שמוקדש להיסטוריה של האזור, אין ספק שכל המשפחה נהנתה מהמיצגים ומהפארק שבו בילינו כמעט יום שלם.

הצפנו לנורמנדי, שם לא הסכמנו לוותר על פארק השעשועים אסטריקס, ומיד אחרי שנהנינו מרכבות ההרים המשכנו הלאה על פי בקשת ההורים - קצת היסטוריה ותרבות. הרי ההיסטוריה מתחילה כבר בנורמנדי, כבר במאה העשירית כשויקינגים מסקנדינביה הגיעו לכבוש את האזור. במרוץ השנים הגיעו לכאן אמנים רבים כדוגמת קלוד מונה והאזור מלא בזכרונות מהתקופות השונות שבסופן - הפלישה לנורמנדי במלחמת העולם השנייה. יש הרבה לראות, הרבה לעשות ובהחלט מתאים לכל בני המשפחה.

היעד האחרון היה בריטאני, חצי אי בצפון מערב צרפת המאופיין בכפרי דגים מקסימים ונוף ירוק ומדהים. ביקרנו בחוות פרפרים מדהימה, אכלנו אוכל מעולה ושונה מהיעדים האחרים בצרפת, ההורים התפנקו על יין מקומי נפלא ואין ספק שבריטאני הייתה סיום מושלם לחופשה נהדרת.

לחופשת טבע ונופים בלתי נשכחים בצרפת לחצו כאן >>

לסיכום, החופשה הייתה הצלחה מסחררת לכל בני המשפחה קטנים כגדולים, יש מגוון פעילויות וניתן לשלב ביניהן כדי לרצות את כולם, כיף מובטח!