• Wanago | ברצלונה בשילוב צרפת
ברצלונה בשילוב עם צרפת

כתבה על טיול לצרפת וברצלונה

כאלה אנחנו, אוהבים חופש, אבל פשוט לא יודעים להחליט לאן. עד שהגיעה ההזדמנות לחופש כל מה שראינו מולנו זה אוכל טוב ונופים מדהימים. ידענו שפנינו מועדות לאירופה, אבל הדילמה הייתה קשה, צרפת או ספרד? בסוף לא התפשרנו והלכנו על חופשה אירופאית כמו שצריך - גם וגם! ברצלונה בשילוב עם צרפת, זהו, מצאנו פתרון, כבר לא חייבים לבחור.

התחלנו כמובן, איך לא, בפריז הקלאסית, העיר האולטימטיבית לאוהבים. התחלנו את היום במגדל האייפל המפורסם. כשנבנה, האומנים מחו כי הוא "מכתים" את נופה של פריז, אך הזמן עושה את שלו והיום הוא סמל העיר. את היום העברנו בהליכה בין האטרקציות המפורסמות של העיר, אל דאגה, אנחנו מטיבי לכת אבל בהחלט אפשר לעבור בין האטרקציות באמצעות המטרו של העיר. הלכנו לאורך נהר הסיין עד לקתדרלת נוטרדאם, המשכנו למרכז פומפידו לאומנות וסיימנו את היום בביקור בשער הניצחון ובשופינג איכותי בחנויות היוקרתיות של השאנז אליזה.

בבוקר קמנו מוקדם, נהנינו מקוראסון חמאה אמיתי ופריך וקפה טוב בפטיסרי שכונתי ויצאנו מיד לדרך, נוסעים לעבר עמק הלואר. עמק הידוע בטירות הרבות שבו מתקופת הרנסנס, אבל לא רק. ביקרנו בקתדרלת שארטר הגותית, המהווה מוקד עלייה לרגל של צליינים רבים וסיימנו בארוחת ערב צרפתית אמיתית בטירה מן המאה השבע עשרה, אווירה קלאסית אמיתית.

בואו גם אתם לחוות את השילוב המנצח של ברצלונה וצרפת לחצו כאן >>

היעד הבא בדרך היה ליון, בנסיעה הארוכה דרך ליבה של צרפת נהנינו מנוף הררי מקסים ופסטורלי שליווה אותנו עד לליון, הידועה גם כגן עדן קולינרי, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. הסתובבנו ברגל בין רחובות העיר העתיקה ונהנינו בעיקר מכמות ואיכות האוכל שיש לליון להציע החל מגבינות ויין, בשר דגים ופירות ים, מה שבטוח, לא חזרנו רעבים.

הדרמנו לניס, נסיכת הריביירה הצרפתית שהציעה לנו את שוק הפרחים הצבעוני ואת מוזיאון מטיס המפורסם ואפילו הספקנו לשלב גיחה קטנה לעיר העתיקה ולנמל התיירותי הנמצא מעבר לפינה. מניס אפשר ומומלץ להמשיך ולטייל בערים היפות של הריביירה הצרפתית, שמגלה הרבה יותר מאשר רק חופים ובטן גב אלא גם אוכל טוב, נופים עוצרי נשימה ואטרקציות לכל המשפחה.

כתבה על טיול לצרפת וברצלונה

קראת המעבר לספרד נסענו דרך הנוף הדרמטי והרומנטי של פרובאנס ששימש השראה לאמנים רבים כדוגמת ואן גוך וסזאר. הנוף של פרובאנס שוזר בתוכו מגוון של תמונות נוף החל מנוף ההרי ומסולע, החופים הארוכים של הריביירה, מטעי זיתים וכרמים וכל אלה משתנים ללא הרף ככל שהדרך מתקדמת. רגע לפני שעברנו את הגבול אמרנו להתראות לצרפת ונחתנו הישר למופע פלמנקו סוער בברצלונה.

ברצלונה היא מוקד משיכה תיירותי עצום ולא בכדי, נהנינו מאוכל נפלא וממסעדות הטאפסים הנפלאות שמציצות מכל פינה ברחוב והולכות יד ביד באופן מושלם עם סנגריה קרה (או חמה, תלוי בעונה) נהנינו מהנוף העירוני והארכיטקטורה המיוחדת המאפיינת את העיר וכן גם מגלריות אומנות צבעוניות. אם נותר כוח אחרי הימים הארוכים ועמוסי הפעילויות העיר מציעה חיי לילה סוערים.

בואו גם אתם לחוות את השילוב המנצח של ברצלונה וצרפת לחצו כאן >>

טסנו חזרה לארץ דרך ברצלונה, עייפים אך לגמרי מרוצים, לא מאמינים כמה הספקנו בטיול כל כך עשיר אך עם זאת אפשרי ומוצלח במיוחד, ממליצים בחום!